söndag 1 januari 2012

Floda nyårsdagen.

Vi hade en mysignyårsafton med mycket gott därtill.
Fick många samtal.Vi ringde till alla vänner i Kroatien.

Har sovit bra det var längesedan.Dricker mitt Perlin på fastande mage,det kanske hjälper. Har ätit frukost och doserat medecin..Vi satt och tittade en stund på tv.Gick sedanoch vilade mig.
Zara ringde,Nina och Alex hade kommit igår kväll,roligt för Zara och barnen.

Majlis ringde allt okej.Tonio gick ner till torget och jag gick och vilade mig.Inga-Maj kom en vända,hon hade egen inlagd sill med sig och virkade sockar till mig,hon är enormt snäll och behaglig.
Vi har ätit middag,sedan gick jag och vilade mig och somnade igen,hemskt.
Tittar på en svensk film faktiskt bra.Sedan ska jag lägga mig.GOd Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar