lördag 8 oktober 2011

Villa Mari halvmulet kyligt kl 9

Gick upp vid 8 tiden.Har ätit frukost,det är en kall morgon.Har tagit på sockar det ni.

Ska iväg på kastanjefesten om en stund,den håller på hela dagen.Först börjar festen med en Katolsk mässa och poppen går runt platsen och mumlar något.Sedan blir det full rulle.

Det är svårt med kläder har inga tjocka tröjor med mig,får titta efter det idag.Ive har kommit han ska följa med oss,sedan ska vi hämta Mario Mitro.Nu är vi på väg.Det är mycket folk här,vi började med en öl,men gud vad kallt det är.Jag köpte en vinterjacka och en jumper.

Sedan åkte vi tillJusisi på åsneutställning.Där åt vi grillat,jättegott.Det var 52 åsnor och många åsneungar som jag blev kär i,helt underbara.Vi åkte sakta hemåt,körde först Mario hem.
Zara ringde det var längesedan.Kul att prata med henne allt var bra.
Vi satt ute en stund på terassen,det var så gott i solen.
Har gått in för kvällen,tittar på bingon kul att se på.Nu ser jag på min favorit Gustavsson 3tr.
Den killen är suverän i sitt rollspel. Ska snart lägga oss det har varit mycket idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar