måndag 3 oktober 2011

Villa Maria sol värme.

Gick upp tidigt som vanligt.Min älskade man fyller 71 år idag unga pojken.
Vi ska åka till Pazin och sedan gå och äta på något mysigt ställe fram på dagen.

Ikväll har vi kaffe och tårta till den som vill komma.Ser lite på morgontv.
Vi åkte till Pazin varmt som attan.Jag köpte en fin blus och bh+ en snygg väskaTonio köpte vinterkängor.Sedan stannade vi och åt någonstans,sedan hem.

Vi gick och lade oss jag somnade direkt.Mario Mitro kom till Tonio med en flaska vin.Inger och Roj har ringt och sjungit,de är för goa.Har nu dukat på terassen.Nu har gästerna kommit,det var trevligt över det hela.Våra goa ungar från Västerås ringde och sjung de är för goa. Alla tyckte att tårtan var go.Nu spelar gubbarna kort.Jag har plockat i diskmaskinen.Tårtan var jättegod och det är en ljuvlig kväll allt var lyckat.Våran Zara ringde och grattade Tonio.Mele ringde oxå.Hargått in för kvällen.
Har plockat undan allt ska sätta på disk maskinen i morgon.Skasätta mig till ro och se på tv. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar