söndag 9 oktober 2011

Villa Maria halvsol kallt.

Har sovit gott i natt,varmt med de andra täckena.
Vi har ätit frukost,jag tvättade håret.Senare ska vi till stan och till sömmerskan och handla lite.
Vi åkte till Pula ,lämnade min jacka hos sömmerskan det kostar 50 kn för att lägga upp armarna.Sedan åkte vi till BRICO och köpte isolering till vatten röret.Var på plodine och köpte Kapus(surkål) vidare till Merkator och åt lunch och även köpte skor i skobutiken.

Nu äe vi hemma och ska fika.Jag gick en vända till Milka vi satt och pratade en stund,hon ska till sjukhuset till sin mamma.
Idag kommer Ive och äter middag med oss.Tonio och jag har suttit ute vid stallet och solat oss.Solen värmer mycket ännu.Ska snart börja att grilla,det ska bli gott.Vi har ätit Ive åt mycket så man blir glad,Ive hade gott vin med sig som vi drack upp till maten.

Jag tror att vi ska elda i kväll,det blir både varmt och mysigt vi får se.
Ska göra kväll god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar