onsdag 5 oktober 2011

Villa Maria sol och varmt.

Sovit dåligt inatt,inte konstigt eftersom jag sov sen eftermiddag.
Har ätit frukost,härligt väder.Jag duschade och tvättade håret,Tonio tog mopeden och åkte ut.

Sent igårkväll kom Loridana och Mia med present tll Tonio.Vi fikade och åt tårta en gång till.
Jag har kokat soppa till middag.Tonio har småpysslat,alltid något på gång. Har ätit min lunch och ska sätta mig och läsa under Grabba,det är varmt men behaglig värme.
Tonio har tjärat hjulen så nu är dom fina till nästa år.

Tonio åkte till Pula jag satt och pratade med Beppo.Har maten klar.När Tonio kom hem så fikade vi med tårtan så nu är den slut.Vi gick och vilade oss en timme det var lagom.Vi har ätit middag och sitter ute och myser.
Tog en snabbvisit till Milka och Ivan och samtidigt hälsade vi påIve som varit hos doktorn.
Nu är vi hemma och har gått in för kvällen.Ska nu titta lite på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar