onsdag 12 oktober 2011

Villa Maria sol lite friskt på fm.

Gick upp kl7 med Tonio.Han ska lämna bilen på verkstad för att byta frambromsar.
Vi har ätit frukost.Jag satte på en vittvätt,det bliratt tvätta allt denna veckan.Jag känner mig lite stressad,men jag gör inget för att slippa stressen.

Samtidigt så är vi bjudna på middag kl 3 till Ana ochCarlo.Ringde till Inger,hon ska till dr i morgon och på måndag,vi ska höras av.
Loridana kom på fika vi satt länge och pratade,hon verkar mycket trevlig och ärlig.
Har nu hängt tvätten det torkar säkert innan vi åker till Ana och Carlo.
Tonio kom hem.Han hade köpt gott kaffebröd så vi satt ute och fikade.I morgon börjar de jämna ut stora vägen och vi får grus och makadam till våran väg.Vi sitter ute vid stallet.

Vi åkte till Ana och Carlo hade med mig kaffe och lite annat.Har ätit jättegod mat,sedan kom hela familjen Nada ,Zelko,Dragan och Susanna.En trevlig em.När vi skulle åka komKladija,Daniella och lilla Nina och sa adjö.
Är nu hemma,tog en promenad till Milka och Ivan de hade gäster som beklagade sorgen.Milka hade dukat upp med skinka ost,oliver och goda kakor som Vjesdana bakat.Det hade varit mycket folk som kommit och gått.Begravningen sker kl 5på em.

Är hemma och ska se på tv och ta det lugnt,fick så ont i bröstet ända ut i ryggen,tog en tablett så det lugnade ner sig.GOD NATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar