måndag 12 april 2010

Början på en ny vecka.

Varit en skön natt.När jag vaknade var det alldeles vitt på gräsmattan,så det har varit mycket kyligt inatt.Vi åt sen frukost .Sedan åkte vi iväg till Göteborg,var lite överallt.Var ute efter en vårjacka till mig,det fanns mycket snygga jackor,men när jag provade en jacka var den så lång i armarna att de släpade i marken,jag gick.Det blev ingen jacka,jag surade,stackars min Tonio.

Köpte lite annat smått och gott ,som var roligare,Är man tjock så är man,inget passar.Åkte hem och fikade ,är på gott humör igen,.Sitter och solar mig lite på balkongen,det är härligt.Är dags för middagen,den är avklarad för denna dagen,skönt.En väninna kom vi satt och pratade en stund

Är nu dags för Halv åtta hos mig,gillar det programmet,och sedan kommer ett program om de kungliga får se vilken kunglighet det handlar om.Skall sedan gå och lägga mig och läsa,det är faktiskt en jättetrög bok,jag ger mig inte den skall läsas klar.Får se vad morgondagen har i sitt sköte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar