lördag 10 april 2010

Vaknade till en blå himmel och sol det kan inte bli bättre.Gick upp,duschade och tvättade håret,nu är det undanstökat.Väntar att Tonio skall hasa sig upp,så vi får lite frukost i oss.
Gick till torget och mötte upp de andra tjejerna(tanterna).Oj, vad roligt vi har,men ingen lycka denna gången heller med trisslotten.Sedan gick jag till loppis och köpte böcker som jag vill ta med till huset.Det går inte att vara utan böcker,jag läser otroligt mycket .Är allätare av böcker

Handlade på vägen hem. Huset var tomt när jag kom hem.Satte mig vid datorn,Tonio tycker att datorn har blivit en rival.Härligt ,jag behöver ventilera mig i ord och skrift. Skall laga maten nu det blir halvfabrikat,jag är lat när jag sätter den sidan till,men det blir säkert gott.Väntar på Tonio,han
var i Göteborg för att hämta båtbiljetter för våran dotter med familj som bor iVästerås
.Har maten klar vi har ätit,skall bara slappa resten av dagen.Det är fotboll och hästar på TV, vi tittar på båda delarna.Skall sätta på fika till oss.Får se vad det är på TV i kväll annars blir det en bok istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar