onsdag 7 april 2010

Vad som helst.

H . Har sovit jättedåligt inatt .Jag nästan vet varför,jag tänker på resan ner till mitt andra
.hemland.Nu är det inte många veckor kvar.Skall gå på fika och därefter gympa för pensionärer

Det är en mycket bra gympa för oss som har svår värk och annat som följer med åldern.Vi har även mycket trevligt.
Skall försöka att gå till Aluden vad det nu heter.Måste köpa lite böcker så att jag har att läsa i Villa Maria.

Har kommit hem från gympan,man går så lätt hem.Ringde till min dotter i Västerås,lilla Francis
klarar sig jättebra med sitt gipsade ben,skönt att höra.
Nu känns det att våren kommit,ljumma vindar mot kinden när jag promenerade hem.Tonio(min man) åker och tvättar bilen invändigt, då är det vår. Har ätit det smakade okej.Skall damma av lite .Förstår inte vad allt(skit) kommer ifrån.Nej ,nu får det vara slut med innesittande idag,skall ta en promenad.Skönt,skönt.Skall slå mig ner och titta påTV, vad annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar