söndag 18 april 2010

Dag"6"

Vaknade till en blåsig och kylig dag.Kl är ung.900,var jättetrött.Går inte ut idag har tagit en tablett.

Vi har ätit en god frukost och läst tidningen.Tonio åkte ut på cykeltur,han om någon har energi för alla.Jag förbereder maten i vanlig ordning ,skall äta kl 3.Har tid på mig.Det har ploppat upp lite grejer på skärmen,måste få hjälp av min extra lärare Alex.Allt måste stå rätt till med datorn innan jag reser.

Nu känner jag av resfeber.Har börjat att packa lite smått det är så mycket jag skall tänka på så det går runt i hjärnan.Har försökt att nå Alex men utan resultat.Han hör säkert av sig längre fram på dagen.Har fått huvudvärk,kanske är det tabletten den är stark.Man vet inte vad det är för "skit"man stoppar i sig egentligen,man tror på läkaren och att han har kontroll över sina pacienter. Ibland känner jag mig hyffsat bra och nästa är det dåligt,det är bara så.

Fick tag i mina fina ungdomar.Deville gärna äta middag med oss.Har dukat och gjort klart bordet. Maten är klar och gästerna har kommit.Vi har ätit och det var gott.Sedan grejade Alex med datorn allt var okej.

Sedan duschade och tvättade jag håret.De andra tog en fika.Nina hjälpte mig med håret,det blev jättebra.Hämtade Zara,vi åkte till Lerum och var och tittade på cabaren, den var bra härlig musik oxå.Alex syster var även med, hon spelade en fnittrig tonåring,kul tjej.Det var en trevlig avslutning på kvällen.Nina körde mig hem.Skall nu titta lite TV omdet nu är något program som passar mig.EnBra dag.



Har fått tag i ungdomarna, de kommer på middag.Sedan skall jag göra mig vacker,hi hi .Skall på galej med mina barnbarn NinaochZara,vi skall på cabare.Det känns bra när dom bryr sig.


Nu är köttet klart sedan går det undan.Hade tänkt att Nina och Alex skulle komma på middag,vi får se om de hör av sig före kl3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar