onsdag 21 april 2010

Onsdag

En grå morgon att vakna till. Har ätit en stor frukost,det var jättegott.Duschade och tvättade håret.

Plockade fram kläder som skall ner i resväskan,det är jättemycket att tänka på när man skall vara borta i 6 månader. Skall även plocka ner lite tjockare kläder för hösten.

Skall nu iväg till missionshuset på kaffe,därefter gympa. Vi blev bjudna på en god smörgås och en kaka till kaffet. Fick sedan sällskap med Ann-Marie hem.Min innerligt älskade Tonio var hemma när jag kom.Han hade köpt grästrimmer och lite annat.Satt vid köksbordet och pratade, det är underligt vad mycket man säger vid ett köksbord.Man kan lösa problem ha roligt och skratta och mycket mer.Nog sagt om det.

Har ätit rester med råstekt potatis,jättegott.Tonio gick till apoteket,det händer ofta att det inte finns den medecinen som man vill ha utan måste vänta.Vet inte hur många gånger vi varit på
apoteket och frågat när det är klart,det är rätt irriterande.Skall brygga kaffe till Tonio och mig.
Nina ringde, kanske hon kommer senare.Ikväll skall jag lägga mig tidigt,det känner jag att jag behöver.Vi får se vad som dyker upp under kvällen.


Skall vila mig en stund, jag känner mig stressad och det är inte bra.Våran Nina ringde kanske hon kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar