torsdag 8 april 2010

en vanlig dag.

Oj,vilken grå dag att vakna upp till,det käns inte bra.Har läst lite på Facebook alltid roligt att läsa,komentarer.

Har börjat förbereda middagen till idag.Det blir stek med god sås och svartvinbergsgele ,mums mums. Fick besök av en granne vi tog en fika med ost och kex. Min man Tonio åkte till Göteborg för att hämta båt biljetterna.Han ringde och sa att han äter ute, för han blir sen.Okej tänkte jag det får bli Thaj mat som jag tycker om.Fick en vännina med som sällskap,skoj.Vi pensionärer har det faktiskt bra man vill gärna glömma det.Människan är ju funtad för att klaga,därför får vi det oxå bättre ju mer vi säger ifrån.
Har varit och ätit thaj mat supergott.Skall ha gäster ikväll ,får nog greja lite här hemma.Det jag vill se på TV är Halv åtta hos mig bra underhållningsprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar