lördag 17 april 2010

Dag"5"

En ny dag,det har blåst mycket inatt.Gick upp vid 9 tiden,har sovit lite si och så.Vi åt sen frukost. Mötte mina vänner vi gick till konditoriet,där träffas vi nästan varje lördag. Vi skrapar triss och hoppas på en vinst.Gick sedan på loppis köpte böcker igen, jättebra böcker för 5 kr styck.Sedan
gick jag hem till min underbara man,han hjälper mig mycket.

Zara ringde,hon var genomförkyld,hon får inte komma i närheten av mig,det kan bli kritiskt då.Ringde till Majlis och bjöd henne på middag kl3.Började med maten,det blir kasslergratäng med grönmögelost och persikor och vispgrädde,jättegott. Sedan satt vi och pratade en stund.Vi gick upp till en annan bekant som är lite ensam.Vi har alltid trevligt med henne,trots sin höga ålder är hon på allerten. Var och en har gått till sig.Ska titta vad TV har för program,lugn och fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar