onsdag 25 maj 2011

Villa Mari sol +24 blåser.

Gick upp i vanlig ordning,duschade och tvättade håret.

Vi har ätit frukost.Sedan klippte Tonio lilla gräsmattan.Det blir ännu en varm dag.
Har planerat att åka till faster Anna och Jupko.Har chattat med Nina,det var härligt att prata med henne,tänk vad mycket kan missförstås på FB.Men nu är alltklart,jag tänkte väl att min Nina är en go tjej.

Vi åkte tillMuntic och hälsade på Ana och Jupko,de blev glada.Ana satt upp i sängen påklädd,det var skönt att se att det går framåt.Sedan åkte vi till Merkator och åt lunch och därefter hem.

Vi gick och vilade oss.Tonio lagade middagen,det var gott.Vi satt innomhus för det var för varmt på terassen.Satte på diskmaskinen.Vi vattnar växterna det är sådan torka.Ska sedan fika lite senarenär allt är klart.Det är mycket varmt fastän kl är 8.Vi har gått in för kvällen.Tonio ser på fotboll på Kroatisk tv,jag ser på min.Jag slutar för i dag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar