söndag 8 maj 2011

Villa Maria sol 17+ kl9.

Gick upp omkring kl8.Vi har ätit frukost på terassen,nu på morgonen var det 17+ härligt.

Satte på en tvätt så hinner jag med en tvätt till.Tonio tvättat fönster i övervåningen,jag ska gå och vattna vid palmen.

Tonio är klar med fönstren.Ringde till Inger allt var bra där,de skulle på 75 års kalas.Vi sitter och fikar Tone kom förbi så han fick en kopp oxå.Har hängt den ljusa tvätten och den mörka är på gång.Om en stund ska Tonio till Pula men han hjälper mig först med att hänga mörka tvätten.Har packat ihop den ljusa tvätten,nu är allt hängt och Tonio åkte till Pula.

Jag ska börja sakta med maten.Tonio kom hem från stan.Satte på potatis,kycklingen är klar.
Plockade ihop tvätten ska vika den när vi har ätit.Maten smakade bra har satt på diskmaskinen,Tonio sitter ute i solen.

Jag gick och vilade mig sedan plockade jag ur diskmaskinen alltid lika tråkigt.Ive kom,sedan Mauro och Ivan,de spelar kort.Mirja ringde allt okej.Nu har gubbarna gått hem.

Vi ser på tv men det finns inget särskilt att titta på.Ska gå och lägga mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar