söndag 22 maj 2011

Villa Maria halvsol.

Har sovit rätt bra men sprungit på toa mycket.
Vi har ätit frukost.Sedan gick vi och vattnade salladen som börjar bli stor.Tonio putsar taket i köket och sedan ska han måla.

Jag ser på morgon tv.Tonio åkte till Pula,jag gick till Milka och fikade.Sedan satt vi ute och läste men det är så varmt,har löst lite korsord.Ska gå och vila mig innan maten.Vi har ätit det var jättegott,nu är disken avklarad.

Sitter i skuggan, ännu är det skugga på terassen.Har flyttat oss till Grabba.Ika ringde,jag talade med båda barnen,längtar efter dom,hon visste inte när de skulle komma hit.
Ivan och Mauro kom de ville spela kort.Sedan kom Anna och Tonin,Tonin spelade kort med killarna.Anna och jag tog en dricka,vi hade riktigt trevligt.
Zara ringde allt var bra.Väntar fortfarande på telefon från Nina.

Har nu gått in för kvällen,ska se lite på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar