torsdag 12 maj 2011

Villa Maria sol 22+ kl10.

Jag låg länge ,har inte sovit någonting i natt.Vi har ätit frukost, jätteskönt på terassen.

Tonio ska klippa stora gräsmattan,gick en vända och tittade på alla växter.I rabatten kommer nu mina Dalior som jag fick av Mirja,skoj när det tar sig.
Nu är gräsmattan färdig.Våran Nina ringde men jag hörde henne inte ,Alex skulle hjälpa henne.Denna helgen jobbar hon i Strömstad så hon hör av sig.
Jag åt lite sallad till lunch.Gick sedan och vilade migmen jag kunde inte koppla av.
Har nu satt in mat i ugnen som snart är klar.Inger ringde allt var okej även med Roj.

Tonio har tvättat luckorna här nere och fortsätter i morgon på övervåningen.Vi har ätit och det smakade gott.Sedan gick Tonio och plockade sparroge,jag satt och läste.

Tog en promenad till Milka och Ivan,alla var där Vjesdana ,Lino Ivan och Milka satt och pratade en stund.Sedan gick vi hem och vattnade alla blommor,nu ska vi fika.Har gåttin för kvällen.

Ska se på tv om det nu är något.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar