måndag 23 maj 2011

Villa Maria sol och lite blåst +28.

Har sovit si och så ävenTonio.

Vi gick upp och har ätit frukost,gick och vattnade salladen.Åkte sedan till Lidls,köpte tyskt bröd till mig och fullkornsskorpor.

Åkte till Daniella och klippte mig,ingen annan var där.Lilla Nina var mycket söt.
Är nu hemma vi har fikat med smörgås.Tonio gick och vilade sig.Jag gick och vilade mig oxå.

Sedan började jag med maten,det blir strimlad kycklingfile med currysås till och ris,mums.Har ätit och diskat.Ska bara slappa nu.Satt ute men det blåser heta vindar så det nästan gör ont iansiktet.Har flyttat mig in i huset där är det skönt.
Vi har vattnat alla växter,det var mycket torrt.Talade med Mirja det var dåligt väder regn och rusk.Satte på kaffe till oss,vi satt vid gamla duschrummet.Nu börjar det bli behagligare värme.

Vi satt och spelade kort.Nu har syrserna börjat och lite av cikadorna, härligt ljud.
Dejan kom vi satt ute på trassen och tog en öl.Det är en underbar kväll.Vi gick nu in för kvällen.
Ska se lite på tv. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar