måndag 9 maj 2011

Villa Maria sol vlåst.

Jag låg längre,Tonio till Pula.Är så trött om mornarna.

Har ätit min frukost,men satt innomhus för det blåser så mycket.Tonio ringde han blir sen, dit han ska öppnar inte förrän 12,
Jag satt ute en stund och läste,nu är det jättevarmt .Gick och vilade mig efter jag ätit lite,sov till kl2.Tonio kom hem,han var hungrig.Jag började direkt med maten.Vi har ätit,satt ute på terassen.

Zara ringde,hon tyckte att det var pinsamt att de inte fick någon stuga,men det löser sig säkert på något sätt.

Tonio och jag tog en promenad på stora gräsmattan och tittade på tomaterna och blommorna.Mauro kom med ost till oss. .
Vi sitter ute och läser,snart är det dax att börja vattna.Det är något fel på min Skype,den går men konstig.
Har vattnat alla växter,tog en promenad och plockade körsbär.Vi har fikat.
Nu har vi gott in fö kvällen.Ringde till Ika,men det var Tristam som svarade.Blev jätteglad att prata med honom,Tristam sa att Francis var grinig så hon ville inte prata.Han berättade att han mött en älg och han blev inte rädd.

Ska titta på tv en stund.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar