onsdag 11 maj 2011

Villa Maria sol varmt.

Jag låg länge är så trött på morgonen.Vi har ätit frukost ute,

Jag har duschat och tvättat håret.Sedan ska vi iväg till Zminj på marknad,skall ha tag ien rund duk.
Ska jag blåsa håret och göra mig iordning.

Vi åkte till Sminj,men vilken gammal väg vi fick åka,de gör om vägen till Barban.Fick jättebra parkering.Gick runt och tittade,mycket folk.Jag köpte en rund duk till det nya bordet,snygg tycker jag.Sedan gick vi och åt lunch,pizza men det var gott.

Åkte över Vodnjan och till Marcana ,köpte bröd.Fortsatte till Duga Ovala och tittade på det underbara havet inga turister hade kommit.Nu är vi hemma ,Tonio lagar maten,vi har ätit.Gick och vilade mig var så trött,sov i 1 timme.
Tonio åkte till Pula och spelade,jag satt ute det är 25+ härligt.Tonio kom hem,vi började vattna alla blommor och det är en hel del.Sedan fikade vi.
Har tagit in den nya tv bänken som har fått stå ute och torkat lacken,det blev okej.Ser påtv och ska snart lägga mig.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar