torsdag 19 maj 2011

Villa Maria sol varmt som det ska va.

Vaknade kl6 har inte sovit mycket,det blir så ibland.
Har bytt sängkläder och hängt ut vintertäckena på vädring.Vi har ätit frukost och Tonio har vattnat salladen som kommer så fint.Ska iväg och veckohandla på Billa.

Har varit på Billa och handlat.Sedan tankade vi bilen.Är nu hemma och packat upp alla varor.
Satte på en tvättmaskin med lakan.Har ätit lunch en sallad på tomater och lök.

Har stryket andra gardiner och satt upp i vardagsrummet,det såg bra ut och jag är nöjd.
Hjälptes åt att hänga tvätten.Nu ska vi bara slappa Tonio är dålig på det,han måste hela tiden göra något.Vi tog en promenad till grannarna,satt och pratade en stund.Majk kom hem på 2 dagar,det är mycket att läsa till läkare,roligt att träffa honom men Valeria var inte med denna gången.

Har lagat maten vi har ätit,Tonio gick och vilade sig.Har talat med Mele allt bra.

Jag gick även och vilade mig,sedan så vek Tonio lakanen för mig.Var ute på terassen men det var för varmt där ute.Majk är här och hjälper oss med datorerna.
Sedan gick vi till Milka och Ivan de skulle spela kort.Jag gick hem för det var så mycket mygg.

Ska se på tv en stund.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar