tisdag 6 december 2011

Floda har kommit lite snö första snön.

Gick upp före 9.
Har ätit frukost.Ska se på morgontv om det är något nytt.Om en stund ska jag till labbet och ta nya prover och sedan till apoteket och fråga vad det är för medecin jag fått.Det kan vara en kopia men är osäker.Var nämligen inte själv och hämtade medecinen.

Åkte till centrum,var inne på labbet och tog prover.Sedan gick jag in på apoteket och talade om medecinen.Åkte sedan till Alingsås gick in på Maxi och köpte underställ och semlor till våra gäster som ska komma.Är nu hemma skönt.Har dukat bordet klart.
Vi har ätit middag.Tonio ringede till Ana och Carlo på det telenumret vi fick,men inget svar och det är hemligt nummer så vi får inte tag i dom.Jag tycker att det är oförskämt det dom sysslar med.Visserligen är det inte första gången,men jag trodde dom tagit lärdom efter första gången.

Ringde till Inger,nu har Inger fått en mask till att sova i.Inger är inte riktigt okej vad jag förstår.
Gick upp till min granne en stund och tog en fika.Ska nu se på ett program som heter Kär och Galen,såg det en gång verkade kul.Slutar för idag.God natt.

Nu skiter jag i dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar