måndag 26 december 2011

Västerås Annandagjul.

Har varit två underbara dagar,julafton och juldagen.Mycket julklappar till barnen och mycket mat.Ps fick en ny teiefon av Ika OCh Ian.Juldagen var en Engelsk jul,med Engelsk Kalkon helt suverän med rostade grönsaker till och efterätt.

Idag ska vi försöka åka ut till Hälla,orken är det si och så med.Ska köpa födelsepresent till Francis som fyller 5 år den 8 januari..
Vi har ätit frukost.Francis följde med oss till köpcentra.Inte visste vi att Francis visste,vad hon ville ha,kul.Är tvungen att vila stup i kvarten.

Vi gick och fikade,sedan åkte vi hem med en lycklig tjej.Vi åt lite lunch.Sedan gick jag och vilade mig.Har målat lite med Francis.Tristam har kommit hem,han var hos en kompis som ringde efter honom.Har ätit jättegod middag.Nu slappar vi och det är oxå skönt.Lilla Francis ska spela på min dator en stund,kommer igen.Ska nu äta grönsaksdipp gott.Sedan måste jag gå och lägga mig,ska hem i morgon,tråkigt.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar