söndag 11 december 2011

Floda Klart och soligt med 0,5-.

Vi låg till 9.

Har ätit frukost med god smörgåstårta.Vi ska titta lite på morgontv.
Senare får jag en väninna på besök,det blir skoj.Har ringt och grattat min bror som fyller år.

Min väninna har kommit.Det var ett kärt återseende.Vi träffas mycket sällan,men när vi träffas känns det bra.Vi pratade gamla minnen,om när barnen var små.
Sedan efter ett par timmar körde Tonio Siv till tåget.
Vi har börjat med maten.Kycklingklubba i ugnen,det blir säkert gott.Vi har ätit och det var gott.Tonio tog hand om disken,jag gick och vilade mig.

Ser lite på tv,har varit en slappig dag.Imorgon ska vi till Göteborg,måste köpa lutfisk två stycken.
Ska nu titta på tv,vet inte var det är på tv får bläddra lite.Vi ska fika och sätta oss till ro.
Nyss ringde Zara,hon hade haft det roligt i går kväll.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar