tisdag 6 december 2011

Floda pyttelite snö.

Vi var uppe tidigt klhalv8.Tonio ska iväg till vårdcentralen och ta prover.Jag tvättade håret.

Har ätit min frukost.Ska sätta mig och titta på morgontv.Min en vännina ringde ,hon kommer på besök på söndagsförmiddagen.Det var mycket länge sedan vi träffades.Tonio kom hem,det var många prover som togs sa han.
S Sonja rinde om sockerprovet det långa allt är okej.Majlis ringde vi gör sällskap till kaffestugan,ho kommer hit.
Konstigt att inte Ana och Carlo hört av sig,verkligen konstiga människor.
Tonio körde Majlis och mig tillKaffestugan.Det var jättefin lokal som invigdes.Vi blev bjudna först på glögg och pepparkaka,sedan kaffe med lussekatt,kände nästan alla där.Sedan gick Majlis och jag till apoteket och hämtade min medecin,sedan köpte jag en liten blomma med till Mele.Ska till Mele och Janne på fika.

Har börjat med maten,den är snart klar.Vi har ätit och det smakade gott.
Åkte till Mele och Janne i deras nya hus.De hade jättefint och mysigt,mycket nytt,roligt för dom.
Träffade Julia lika go som vanligt och lilla Mandy var bara sååååå ljuvlig.
Är nu hemma har satt på diskmaskin.Ska sätta mig framför tv hela kvällen.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar