torsdag 8 december 2011

Floda kyligt 3,8-

Vi gick upp vid 9 tiden.Har ätit frukost. Idag är en sådan dag som vi inte vet vad vi ska hitta på.
Em vet jag att Tonio ska på åby och på kvällen kommer mina torsdagsgäster.Ska nu titta på morgon tv.

Inger ringde hon är morronpigg numera,vi talades vid en stund.Sedan ringde Majlis,hon ska till DR vidett tiden.Tonio gick ut på promenad och till spelbutiken.Tonio gick och vilade sig när han kom hem.Jag började med maten.

Vi har ätit,Tonio åkte till GBG och jag gick och vilade mig.Jag sov till kl5 varför är jag så trött.
Ann-Mari kom ner.Majlis kommer senare hon är på middag hos sin son Bengt.Nu är samlade alla tre fikar med kex och ost.Majlis var kvar längre.Tittade på handbollen,Kroatien-Sverige,Sverige var faktiskt bra förlorade med ett mål.
Nu är jag själv och ska se på Tinas jul,Sedan lägger jag mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar