onsdag 28 december 2011

Floda lite grått.

Vaknade i Floda efter en under bar jul hos Ika och ian och vara med Tristan och Francis.Bara tråkigt att jag inte hänga med riktigt,jag blev verkligen uppassad och kunde gå och vila mig.

Vi gick upp vid 9 tiden.Har duschat och tvättat håret.Det är ett helt företag,blir helt slut.Men jag vet att det tar en lång tid att komma tillbaka,ialla fall så är medecinen avslutad idag.

Har ätit god frukost,får se vad som händer idag.Har packat upp lite kläder.Talade med Ika plutt.
Tonio åkte och handlade,orkade inte följa med.Skrev en matlista han kan gå efter.
Ska försöka få kläder på mig.Mirja ringde det var längesedan vi pratades vid.Är helt orkeslös bara att klä mig tar på krafterna.
Tonio kom från affären,han har köpt allt som jag skrev upp.Har packat in i frysen rätt mycket.Gick sedan och vilade mig.Har förberett maten.Vi har ätit och et var gott.Tonio kastade sopor och sedan gick han till torget,jag gick och vilade mig.
Majlis kom på snabbbesök orkade inte gå upp vi satt och pratade i sängen,sedan gick hon till Ann.-Mari.

Har suttit uppe en stund har tvingat mig.Ska se lite på tv,om det är något som är bra.Lägger mig sedan efter de program jag vill se.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar