lördag 10 december 2011

Floda regn i luften.

Var uppe tidigt,duschade och tvättade håret,smorde in mig ordentligt.

Tonio låg längre idag.Vi har ätit frukost.Ska titta en stund på tv innan jag går till kafeet.

Åkte bil ner det började att regna och blåsa.Ingegerd hade kommit man blir glad av att se henne med den optimist hon har.Vi vann några lotter men inga nya lotter.Vi blev bjudna på glögg.Lika trevligt som vanligt.

Lyssnade på härlig opra musik på torget.Träffade Annika och Tommy de kommer på tisdag.
Tonio hämtade mig och Majlis.Är nu hemma i värmen.Janne och Mele kommer en vända.
Började med maten,vi har ätit och det smakade gott.Vi har julpyntat inte mycket,lite röda dukar och tomtar.Jag var dödstrött,gick och vilade mig en stund.Majlis kom med smörgåstårta till oss,som vi ska ha ikväll.Var upp en vändatill Ann- Marie.

Ser lite på Nobelfesten.Har ätit en bit tårta,den var jättego.Vi ser på ,Så mycket bättre,jag tycker om det programmet.Ska snart gå och lägga mig ,börjar att bli trött.I morgon kommer en väninna vid 12 tiden,vi ses så sällan.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar