måndag 12 december 2011

Floda mycket grå dag.

Tonio gick upp vid7 tiden.Han ska köra Majlis till sjukhuset i Alingsås på röntgen.Jag låg till 9 och lyssnade på radion.

Har ätit frukost.Sedan kom Tonio hem.Han sprang på bandet i vanlig ordning.Talade med Majlis ,hon har det jobbigt med bihålerna.Ska höras av under dagen.Inger ringde,hon var i tvättstugan allt var okej.
Vi ska snart till Göteborg och uträtta saker.Tonio gick och vilade sig en stund.Vi fikade och sedan åker vi.Känner mig absolut inte på humör idag,känner mig både ledsen och deppig.Det är så mycket jag vill men orken finns inte.
Vi åkte till Göteborg,Jag glömde bort att fiskbilen inte säljer fisk på måndagar.Men var inne på Orientbutiken och köpte mina soppor som barnen tycker om.
Åkte sedan till Lerum,vi åt middag på restaurangen på Stationshuset,god mat med plocksallad hur mycket du ville och dricka till.
Är nu hemma och jag ska gå och vila mig.Tonio gick till torget och jag vilar mig.

Majlis kom med en blomma till Tonio för att han körde henne.Var uppe en vända till Ann-Mari,hon ringde.
Ska nu sätta mig och se mina program på tv.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar