torsdag 1 december 2011

Floda gtått väder och blåst.

Vi låg till9 det är skönt när det är mörkt och grått ute.

Har ätit frukostsom alltid smakar bra när man kommer upp.Har sovit lite si och så.Jag förstår Zaramen oxå inte.Vi har varit hos Zara i nio års tid ,alltså julafton.Men det som är konstigt är att resten av julen sitter Tonio och jag själva,det är ingen som kommer på besök tilloss.Så tänker ingen på.För oss är det roligt att komma till Ika ochIan och fira jul med våra andra småttingar som ser fram emot det.Tänk det gäller en daaag.

Ska sätta mig och se på nyheterna och försöka glömma allt som Zara sa till mig i telefon det gör så ont ihjärtat.
Tonio gick till torget.Zara ringde om vi ville ta barnen i morgon som var bestämt,klart vi vill.Sa till Zara att vi ska tala med barnen i lugn och ro,hur vi känner det.
Har lagt in röd paprika men får vänta i 14 dagar innan vi kan äta den.Det blir spännande.Vi har ätit middag sedan åkte Tonio till Göteborg och till Åby.Jag gick och vilade mig och lyssnade på radion.
Om en stund kommer mina vänner och fikarVi ska fika nu Det blev ost och kex.Zara ringde men kunde inte prata med henne eftersom jag har...gäster.
Frågade Zara om storlekar till barnen men icke sa nicke.Ser nu på Lotta på Liseberg med Majlis.
Det blir tidig sänggående för jag ska till ögonläkare i morgon på läkarstation.Väntar att Tonio ska komma hem bara.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar