onsdag 30 november 2011

Floda regn och sol om vart annat.

Vi gick upp kl9.
Har ätit frukost,det smakar så gott på morgonen.Ska kanske till samlingshemmet har inte bestämt nig ännu.Vill åka till Allum,vill titta efter en tröja som går lite långt ner.
Ska titta på nyhetsmorgon.
Bestämde mig för att gå till kaffestugan.Det var trevligt,men inte många kom. Handlade lite på vägen hem.

Har ringt till vårdcentralen,de ringer upp mig vid 3 tiden.Ska höra mig för om mitt ryggont.Ska till vårdcentralen kl4.Tonio körde mig till centrum.Det är en muskelskada,ska fortsätta med tabletterna som jag tar för värken.
Zara ringde hon är faktiskt otrevlig mot mig.Jag tycker hon borde som vuxen förstå oss lite bättre.Jag vill inte prata med henne när hon slänger ut hemskheter.

Ska nu sätta mig till ro och se på tv.Det är mycket jag vill se på tv ikväll.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar