söndag 27 november 2011

Floda stormen Berit och regn.

Vi låg till närmare 10,härligt att ligga och lyssna på radion,prova.

Vi har ätit frukost,ska se på morgontv.Tänker på Zara med fam,hoppas de kommer välbehållna hem.
Var tvungen att ta en tablett vid 3 tiden i natt,det gör så vansinnigt ont.Nu har Tonio smörjt in mig med Voltaren gel.Har chattat med Nina allt var bra,de ska ut på middag med Elisabeth och Mats ikväll.Jag har suttit och läst.Tonio gick ill torget och postade brevet oxå.

Milka ringde från Marcana,de har strålande väder allt var bra,längtar ner.Kokar Slanac(soppa) älskar den soppan.Vi har ätit och det var gott..Tog en värktablett och gick och vilade mig.Värken har blivit lite mindre,ska ringa vårdcentralen i morgon.Majlis ringde,hon ska på adventkaffe till
Magnus och Maria.Våran Zara ringde de hade kommit över bron och var nu i Malmö,de skulle ta det lugnt hem.Skönt a veta att dom har kommit över till Sverige sidan.
Mele ringde de hade varit på rusta och köpt dekoration till altanräcket.

Ska sätta mig tillro och inte göra någonting,det är jag bra på.Zara ringde igen och nu är dom iHalmstad.Snart är dom hemma,skönt kan koppla av nu.Har suttit och löst korsord,det var längesedan.Inget särskilt på tv.Såg att jag hade fått ett samtal från Susanna i Kroatien.Tonio får hjälpa mig att tolka när jag ringer upp.God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar