torsdag 10 november 2011

En grådassig dag i Floda.

Vi var uppe vid 8 tiden.Har renbäddat i sängarna,det blir skönt att krypa ner ikväll i rena lakan.

Vi har ätit frukost.Ringde till vårdcentralen,det var inte dom som ringde igår,utan det var säkert kardiologen eftersom dri Floda skickade remiss.Jag avvaktar så får vi se.

Tonio åkte till Gråbo,ska köpa grillad kycklin på Bonum den är alltid så god.Ser nu på nyhetsmorgon.Tonio kom hem,vi sitter vid varsin dator.Ska gå och vila mig,Tonio har åkt till Göteborg och Åby.Får se om tjejerna kommer upp ikväll,vi får se.Jag låg och vilade mig och somnade,sov till efter 4.Majlis ringde hon kommer över och även Ann-Mari.Vi fikade,jag åt faktiskt en kanelbulle gottigottgott.Satt och pratade och hade allmänt trevligt..

Ska nu sätta på tvn och titta på Robinsson,Tonio kommer senare.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar