onsdag 9 november 2011

En dimmig morgon igen.

eVi gick upp före 9.Vi har ätit frukost.Tonio väntar på telefon från bilverkstan ang bilen,den ska bli klar nu på fm.Jag ser på nyhetsmorgon.Majlis ringde ,hon hade varit dålig inatt.

Tonio gick till Stenkullen och får hämta bilen,skönt att den blev klar.När Tonio kommer åker vi nog till Göteborg och Rusta.Har inte varit på Rusta på hela året.Roligt att se lite nytt.

Har alldeles nyss talat med Anna Lukasic,allt var bra där.Tonin hade varit ute och plockat svamp som han satt och rensade.Tonio ringde att han kommer om 5 minuter så jag ska möta honom utanför.Vi åkte till Göteborg,vi var på Rusta köpte lite småsaker.Sedan åkte vi till blomsterlandet.Stannade i Lerum och handlade på Kvantum,det blev rätt mycket.

Jag gick och vilade mig var helt slut när vi kom hem.Tonio lagade maten,vi har ätit det var gott.
Gick och vilade mig igen.Fick telefon från vårdcentralen det var syster Lena,men jag tappade bort syster på telefon.de ringer säkert i morgon.Var uppe en vända hos Ann-Mari även Majlis.
Tittar på tv men ska lägga mig nu är jättetrött.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar