söndag 13 november 2011

Söndags förmiddag grått,grått.

Vi gick upp vid 9tiden.

Jag har ätit frukost,men Tonio är ute och springer men kommer nog snart.Lyssnar på Tengby och Mannheimer,faktiskt ett trevligt program.

Tonio kom hem från joggingrundan,han duschar och ska äta frukost.Vi ska åka till Frölunda torg.
Herregud vad stort torget blir de bygger ännu mer.Det är mycket större en Allum.Det var roligt att gå och titta där och äta.Det var många bänkar utsatta lite överallt så det gick bra.Åkte hem.Har talat med Inger om att äta tillsammans.Vi träffas bara 2-3 gånger om året och det tycker jag är väldigt tråkigt.
Majlis ringde ,hon är med sina söner och ska ringa senare igen.Jag har legat och sovit som vanligt när jag hagått mycket och fått ont i bröstet och tagit den j---a tabletten.
Ska sätta mig och se på tv med Tonio.Fick telefon från Västerås,talade med lilla Fran,en underbar unge förresten alla mina ungar är det så det så.Talade med Ika vi ska dit den17 till21 nov,ska bli jättekul.Det var så längesedan vi träffade dom.
Det är inget särskilt på tv får se vad vi gör,kanske spelar 500,det var länge sedan. GOD NATT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar