fredag 25 november 2011

Floda,regn och blåst.

Gick upp vid 9.

Vi äter frukost.Sedan ska vi till Lerum och veckohandla,det är lite som fattas.Ska titta på nyhetsmorgon en stund.

Vi åkte till Lerum och handlade ,var på Lidls och servett det blev inte så mycket.Servett har mycket fint kött.Åkte hem,har packat upp alla varor.
Sedan gick jag 12 minuter på bandet,ej i sträck.Jag tycker jag är bra ingen annan säger det då får man säga det till sig själv.Har nu duschat och tvättat håret och snart ska vi äta.Vi har ätit middag ,seda gick jag och vilade mig.

Tonio gick ner i tvättstugan och sedan till sitt travställe som han gillar.Majlis kom och hade tidningar med sig,sedan gick vi till Ann-Mari och fikade hon är mycket ensam,en jättego människa.

Ska titta på tv bla Idol.God natt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar