onsdag 23 november 2011

Floda och grått

Vi låg till 9.Har ätit frukost.

Vet inte vad jag ska göra,gå tillsamlingshemmet eller vara hemma.Det är en sådan dag när jag inte vet vad jag vill blir kluven.Vi får seom en halvtimme till.
Vilket fall som helst så ska adventsljusen upp från källaren,men det sköter Tonio om.

Det var trevligt på samlingshemmet,härlig dragspelsmusik.Gjorde sedan sällskap med Ann- Mari till affären.Handlade lite.Är nu hemma Tonio hade tagit upp alla ljusstakar och kollat igenom dom.
Nu är allt på plats.Mele kom upp med pengar för blommorna till Zara.Har inte träffat Mele sedan vi kom hem,hon hade inte tid att ta en fika.

Har förberett maten.Vilade en stund,började med maten.Det var gott och jag var hungrig.Tonio tog hand om disken.Zara kom och hämtade blompengarna,hon kommer snart med blommorna.

Har gått 6min på bandet sen började det att dra i bröstet,men jag är glad att det går så.Om jag går 3-4 ggr om dagen är jag nöjd nu i början.Majlis ringde hon hade varit hos sin son,verkade mycket gladare.
Zara kom och lämnade blommorna,de var mycket fina.De testade bandet och tyckte om det.

Mycket bra program ikväll på tv4.Har sett på alla mina program,Tonio sa att det kommer ett program på 3an som verkar bra.Men jag är faktiskt mättad av tv för ikväll.Zara kom med blommorna,de var jättefina.Zara och barnen provade bandet och tyckte om det.
Ska lägga mig efter en bra dag.God natt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar