lördag 12 november 2011

Floda och en solig lördag.

Låg till kl 9,skönt.

Vi har ätit frukost.Ska iväg till kafeet idagmen först ska jag titta på lördagsmorgon på tv4.

Fick samtal på chatten frånZara,Zara och barnen kommer till oss efter kafeet,alltid lika roligt.
Ann-Mari glömde att ringa på dörren när vi skulle gå,Majlis ringde.Alla var på kafeet trevligt som vanligt.Vi hade ingen vinst på någon trisslott(10 st).Zara och barnen hämtade mig så jag fick åka bil hem.
Vi fikade med Zaras kladdkaka och barnen fick julmust till.Tonio gick nu till torget.jag ska laga maten lax med smögensås.Vi har ätit det var jättegott.Sedan gick jag och vilade mig.Har suttit och lyssnat på Kroatisk musik jag längtar faktiskt ner,det är kanske inte så behagligt nu på vintern men i alla fall.

Ska nu se på så mycket bättre, Jättebra program.Ska försöka hänga på långfilmen nu på 4an,men jag blir säkert trött God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar