lördag 26 november 2011

Floda halvgrått

Gick upp före 9.Har ätit frukost.

Ska iväg tidigare till torget.Måste hämta ut diabetes medecin som jag glömt.
Sedan ska jag träffa vännerna på kafeet.Tonio ska köra mig dit.

Åkte till centrum.Gick in på apoteket,ska hämta medecinen lite senare.Jag var förste man på kafeet,sedan kom de andra.Vi vann många lotter såLennart fick springa många ggr.Vi har det väldigt mysigt tillsammans.Gick över till apoteket då var datorerna ur funktion,måste till Lerum.
Ringde till Tonio ,han hämtar upp mig så åker vi till Lerum.Har fått min medecin blev lite orolig.

Är nu hemma.Inger ringde allt var okej där,de kommer på hit på middag på tisdag skoj.Har fått upp mina julgardiner så nu är det klart.Har j-----t ont i ryggen.Lagade maten med Tonio,har ätit.

Sedan smorde Tonio in ryggsidan och jag tog en värktablett jävulusiskt ont,försökt att lägga mig vågade inte röra mig.Det lättade efter en stund. Ser på tv,har tagit tablett igen.Ska snart lägga mig för kvällen.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar