måndag 7 november 2011

Floda dimma.

Vi gick upp kl8.Har ätit frukost.

Tonio ska iväg till Stenkullen gående,det blir mycket gående för honom idag, Jag ska tvätta håret och sedan se lite på morgontv.
Har tvättat håret.Tonio kom hem från Stenkullen,skönt.
Jag ska till vårdcentralen kl1 för koll på sockret,ska till dr.Vi fikar och dricker te och sitter med våra datorer.
Vi åt lite lunch innan vi skulle gå.Annika kom på en kort visit,vi ska träffas vid ett annat tillfälle.

Är nu hos dr. En mycket trevlig läkare som ska kontakta hjärtläkaren och diskutera.Fick ta en massa prover+EKG.
Vi har kommit hem,har börjat med maten.Vi är jättehungriga.Vi har ätit middag,sedan gick jag och vilade mig och har sovit i över en timme.Tonio gick till torget och spelade på hästar.

Majlis och Ann-Mari ringde.Har chattat med Nina.Ser påtv,men ska lägga mig snart är rätt så trött. God natt mina goingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar