torsdag 24 november 2011

Floda Regn.

Vi låg jättelänge över 9 oj vad skönt.

Vi har ätit frukost.Nu sitter vi och tittar på nyhetsmorgon.Vet inte vad vi ska göra idag ,inget uteväder.Majlis ringde,ska till henne ikväll och titta på film.Har läst all reklam,oj vad mycket.

Tittar på tv vad annars.Började med maten, det blir dubbelpanerad kycklingsfile med potatis,rödvinssås( påse), och grönsaker .Vi ska äta tidig middag.Det var mycket god mat om jag får säga det själv.
Har vilat mig en stund.Tonio åkte till Göteborg lite tidigare för att titta lite i butikerna.Satt vid datorn en stund.Gick sedan till Majlis som bjöd på ostbricka min favvo.Vi tittade på en film från fjällen,Björkliden,Abisko och Kebnekajse härlig film.En mycket trevlig kväll.Är nu hemma och ska titta på Lotta på Liseberg.
Ska sedan lägga mig eftersom jag fick ont i bröstet gick för snabbt hem.Tog en tablett som jag blir väldigt trött av.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar