måndag 14 november 2011

En grå vardag i Floda.

Vi låg länge,det är skönt.

Har ätit frukost och ska nu sätta mig och se morgonnyheterna.Igår läste vi Glas Istre det är en Istriansk dagstidning.Det hade skett mord i närheten av oss det var mycket goda vänner och vuxna.En av dom dödade den andre med 33 stick.Det är ingen som förstår varför.Ryktet går att det är pengar eller knark.DEt är fruktansvärt.

Talade med Inger hade tänkt bjuda på middag men Inger kom före.Vi ska till Inger och Roj på onsdag kl3,jätteroligt att träffa dom.
Har läst Glas Istre det står mycket om mordet.Majlis ringde vi ska till Ann-Mari i kväll.Jag har legat och sovit en bra stund.Gick upp till Ann-Mari,Majlis hämtade mig.
Är nu hemma ,blev ledsen för jag missadeSusanne på skypen.Nu får jag inte tag i henne.Ser på tv sedan ska jag lägga mig god natt.

Ska sätta mig till ro och se på tv en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar