tisdag 29 november 2011

Floda det är grått som vanligt.

Har sovit dåligt inatt,hade ont i ryggen.

Gick upp vid 9 tiden.Våran Ika ringde,vi är bjudna till Västerås över julen.Det var lilla Francis som frågade om vi ville komma.Jag blev så jätteglad.Vi ska höras av lite längre fram.Nu kommer jag att vara glad hela dagen.
Vi har ätit frukost ska sedan sätta igång med lite förberedelse till middagen.Ska sätta mig och se på tv.

Tonio gick till torget och köpte potatis och mjölk.Har smågrejat hela tiden. Tonio har lagt sig att vila.Har suttit och löst korsord.Har tvättat håret så det är klart.Tonio har kommit upp,han var nog trött när han lade sig.Jag har dukat och mycket är klart.
Väntar på mina gäster.Nu sitter vi till bords och allt smakade gott.Vi har alltid trevligt ihop,jättegoa vänner.Tittade på kort från Kroatien och mycket annat.Tiden gick så fort,men det är ju så när man har trevligt.

Ska nu se på tv en stund.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar