måndag 21 november 2011

Floda 6 grader vaaarmt.

Har sovit rätt bra förutom min rygg som spökar.

Vi har ätit frukost.Ska snart iväg till tandl,fy vad rädd jag är.Men den som vill vara fin får lida pin.
Kanske vi åker och tittar på ett gåband.Har testat gåbandet hos Inger,det gick hyfsat.

Har varit hos tandl,heja mig etthål och tandsten fäääärdig.Sedan åkte vi till Göteborg och köpte gåband till mig så nu blir det lite motion ialla fall.
Handlade lite på hemvägen.Ska äta lite och sedan vila mig.Har sovit en stund är totalt utmattad,det är för jag spänner mig så mycket hos tandl. Efteråt så får jag sådan verk överallt.

Har gått en stund på bandet,det gör säkert susen när jag kommer in i det.Väntar på telefon från Inger.Talade med Mirja för en stund sedan.Majlis skulle komma en vända.Talade med Inger,allt var okej som det kan bli.Siv ringde hon kommer en dag.

Majlis kom ,vi tog lite citronvatten.Hon provade gåbandet och tyckte det var okej. Vi tittade lite på tv.Sedan lagade jag lite mat till mig.Ringde till Ika allt var okej där.
Ska gå och lägga mig,det har varit mycket idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar