lördag 3 december 2011

Floda regn nästan som vanligt.

Har sovit dåligt,har för ont i ryggen för att sova.

Gick upp före barnen.Har duschat och tvättat håret.Började laga frukost.Sedan kom barnen upp.De åt bra frukost.Zara ringde allt var bra med god mat,de kommer vid ett tiden.Tonio gick ner till apoteket får se om datorerna går idag.Sedan ska jag till kafeet och träffa vännerna.

Tonio körde mig till torget.Vi var inte så många idag.Har alltid roligt samtidigt som vi skrapar triss.Idag fick vi inga vinster.Leif körde mig hem,han är en äkta charmöroch mycket rolig.
Barnen åt soppa till lunch och smörgås.Zara kom och hämtade barnen alldeles nyss.De hade haft det trevligt,mycket god mat.

Ska gå och lägga mig en stund efter jag ätit lite.Har sovit gott.Majlis kom över med tidningar,sedan gick vi upp en timme till Ann- Mari.
Äter lite före tv tittandet.Känner mig absolut inte okej.
Ska sätta mig till ro.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar