måndag 27 juni 2011

Villa Maria en varm dag26 grader kl9.

Vi gick upp vid8.Jag var jättetrött,det blev sent igår.Hade en rolig kväll i Fazana mycket folk.
Träffade Tonios kusin Darinka och Milan det var kul.

Har ätit frukost.Det blir en mycket varm dag.Tonio gick till Vjesdana och köpte ägg.Jag tog en promenad på gräsmattan och tittade på växterna.Våra Dalior kommer med mycket knopp i alla buskarna.

Vi åkte till Pula,var först på Pevec köpte en solstol till Tonio,sedan till Mercator köpte en .ögonpenna till mig.Vi åt även lunch där.Åkte hem,har läst Glas Istra och fikat.Ska gå och vila oss.

Har börjat med maten.Mirja ringde allt okej,de har c:a 22 grader.Jag är hungrig som attan.I går var sockret alldeles för högt,men jag har slarvat.
Vi har ätit och nu funderar vi på vad vi ska hitta på.Det blev inget,för varmt.Jag gick en vända till Milka men hon skulle till graven gick till Ive.Han tjatar om mitt socker att jag inte ska vara i solen,blev förbannad och gick hem.

Vi fikade sedan satte vi igång och vattnade allt eftersom vi inte vattnade igår.Har nu gått in för kvällen,ska titta på Lotta på Liseberg.Jag slutar för ikväll. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar