måndag 13 juni 2011

VILLA Maria halvmulet 25+ kl9..

Ingen av oss har sovit i nattTonio har fruktansvärd värk i ryggen.Tonio gjorde en dum sak i lördags,han hoppade över en mur,som var skadligt för honom.

Vi gick upp kl 8.Jag har duschat och tvättat håret.I dag är jag 74 år,fy bubblan.Tonio gav mig en present från Zara,jag blev så rörd till tårar.Idag ska vi ta det lugnt.Ska bara åka och handla för kvällen.Senare på dagen ska vi gå ut och äta.
Tonio känner sig bättre nu,han gjorde gymnastik för ryggen.
Såg att vårat Hibiskus träd börjar att blomma,det är så otroligt vackert.Det var Aurelia som planterade det för oss innan hon gick bort.

Jag ska be Ulrika köpa böcker för mig,läser så mycket.
Vi gjorde oss klara för att åka och handla.Var på Merkator och köpte tårta och andra kakor,passade på och åt lunch där oxå.
Ska gå och lägga oss och vila eftersom vi båda inte sovit i natt.

Vi åkte till en restaurang som heter Garderi,mycket mat och god mat.Tonio är långt ifrån bra.
Fick en underbar vacker bukett med rosor och annat vackert av Tonio.Vi är nu hemma.Har dukat klart bordet och satt den vackra buketten mitt på bordet.

Nu börjar mina vänner komma,har sagt ifrån om presenter men i9cke dom lyssnar.
Fick vildsvinskött,fårost vin och mycket annat,goa är dom.
Zara rinde,Nina ringde Mele ringde.Sedan ringde det ifrån Västerås med mycket sång,härliga ungar. Jag har gått in för kvällen,ska se på tv och denna underbara dag är till ända. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar