onsdag 22 juni 2011

Villa Maria sol och varmt kl9 28+

Det har varit en varm natt.

Vi gick upp vid8 tiden,bytte lakan.Har ätit frukost,sedan åkte Tonio till badet.Jag talade med Ulla Gulja på skypen. Ska gå en vända till Milka.
Har varit hos Milka,smakade på god mat,sådan vi inte lagar i Sverige.Nästa gång ska jag ta med mig ett block så jag kan skriva upp recept.
Har satt på lakanstvätt,här måste man byta ofta eftersom man svettas så mycket.Tonio har kommit från badet.Vi har fikat med macka.Det är mycket turister nu,måste vara vid badet nästan före 9 annars finns det ingen parkering.

Tonio har målat på utetoan det är inte många som ens har så fint hemma och rent som våran utetoa.
Har skalat potatis och salladen är klar snart ska vi grilla.Vi har ätit,det är så varmt så det är svårt att andas för mig.

Vi satte oss under Grabba där fläktar det lite lite,försökte att sova en stund men icke sa nicke.
Tone kom han fick pengar för att cykla och köpa en tidning.
Får höra med Tonio om vi ska vattna,har gått in för kvällen.Vi har fikat och nu ska jag se på tv.
God natt allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar