torsdag 30 juni 2011

Villa maria halvsol men jätteskönt.

Vi gick upp vid 8 tiden .har ätit frukost.

Gick och tittade på växterna,vi behöver plantera om ny sallad den andra är slut.
Ska åka till Pula och handla på Billa,idag ska jag inte ha mycket.
Vädret verkar opålitligt,sol och mulet om vart annat.Har varit Pula och handlat,när vi kom hem fikade vi.Väntar att Nina ska ringa,hon är ledig idag.

Har läst Glas Istre det jag kan.Sedan ska vi plantera ny sallad.

Våran Nina ringde vi pratade länge,det var skoj att både se henne och höra henne.Vi tog en promenad till Ive men han var så otrevlig så vi gick därifrån.Var en vända till Milka och Ivan alltid välkommen där.
Är nu hemma och lagar mat till oss.Vi har ätit och även diskat undan.
Dom säger här att det ska bli regn i morgon,vill absolut inte hadet när vi ska gå på konseren.

Jag gick och vilade mig,sedan satte jag på kaffe till oss.Tänk vad skönt att slippa vattna i dag.
Vi måste vattna det var hur torrt som hellst.Har gått in för kvällen .Slutar för ikväll.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar