lördag 2 juli 2011

Villa Maria sol mycket blåst ( bora)

Det har varit kyligt inatt.Hade bara lakan på oss så det var inte konstigt.

Vi har ätit frukost.Zara ringde,dåligt väder i Sverige.Tonio håller på och lagar min stol i sovrummet.Ive ringde tydligen skämdes han för igår.Ive hade med sig en ostkaka utan socker till mig så vi fikade här.
Nu går gubbarna och tittar pågrönsakerna.
Vi gick och vilade oss ett par timmar.Började med maten och har ätit.Vädret verkar okej som tur är.Ska nu förbereda mig för ikväll,det blir inte den tunikan som jag tänkt först tack vare vädret,men det är okej.Ska göra ordning mitt hår och sakta börja klä mig.

Har kommit hem från konseren,helt underbart från kl9 till över midnatt,vilken stämning och det var fullsatt på Arenan(Amfirteatern).Ska lägga mig nu och drömma.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar